اپلیکیشن اینستاگرام به قدری در بین مردم جا افتاده که می توان از طریق آن درآمد های فوق العاده ای کسب کرد. راه های مختلفی وجود دارد که بتوانید در این شبکه ی اجتماعی موفق ظاهر شوید و فروش خوبی را کسب کنید. در ادامه ی این مقاله ما قصد داریم 4 رازی که درباره افزایش فروش در اینستاگرام وجود دارد را با شما به اشتراک بگذاریم. همراه ما در این مقاله باشید.
تولید محتوا برای افزایش فروش در اینستاگرام
اولین راز افزایش فروش در اینستاگرام تولید محتواست. عده ای هستند که یک پیچ برای کالا یا محصول خود ساخته و تنها در آن اقدام به تبلیغات مختلف می کنند. این کار اشتباهی است. روزانه مردم با هزاران تبلیغ به مانند تبلیغ شما رو به رو هستند! پس باید به آنها دلیلی بدهید که تبلیغ شما را مشاهده کنند و یکی از دلایل می تواند تولید محتوای ارزشمند باشد. کلمه ی کلیدی در اینجا محتوای ارزشمند است. اگر قصد تولید محتوا برای اینستاگرام داشتید، حتما سعی کنید که این محتوا ارزشمند باشد و به آگاهی مخاطب تان چیزی بیفزاید.
تولید محتوا می تواند هم به صورت متنی، هم به صورت صوتی و هم به صورت فیلم یا عکس باشد. به هر شیوه ای که بهتر می توانید کالای خود را معرفی کنید، اقدام به تولید محتوا کنید. در بین روش های موجود، فیلم و تصویر تاثیر فوق العاده زیادی دارند و می توانند کاربر را به سمت خود جذب نمایند.
تبلیغات غیر مستقیم،یک میانبر حرفه ای برای افزایش فروش
راز دوم تبلیغات غیر مستقیم است! به جای اینکه دائما در استوری ها و پست های اینستاگرام خود، به صورت مستقیم تبلیغات کنید و از مزایای محصولات بگویید، بهتر است که این کار را به صورت غیر مستقیم انجام دهید. فرض کنید که شما محصولی برای ریزش مو دارید و قصد دارید که آن را در اینستاگرام بفروشید. تبلیغات مستقیم این است که پست و استوری هایتان را با مزایای محصولتان منتشر کنید. اما تبلیغات غیر مستقیم این است که به عنوان مثال استوری هایی بگذارید و در آن از عذابی که افرادی که مو ندارند و آن را تحمل می کنند بگویید و یا دائما افرادی را نشان دهید که موهای پر پشت و زیبایی دارند و به همین خاطر در جامعه بسیار موفق اند.
برای هر محصول دیگری نیز می توانید همین روشی که در پاراگراف بالا ذکر کردیم را استفاده کنید. فقط باید دقت تان را بیشتر کنید و ببینید که چطور می توانید به صورت غیر مستقیم تبلیغات کنید.
تبلیغات توسط اشخاص معروف، افزایش فروش در اینستاگرام انفجاری
همیشه افرادی که معروف هستند و در بین مردم محبوبیت خاصی دارند، بهتر می توانند کالا یا محصول شما را برایتان به فروش برسانند. به همین منظور به دنبال اشخاص مشهور باشید و از آنها بخواهید که محصول تان را برایتان تبلیغ نمایند. یکی از روش ها این است که از آنها درخواست کنید که محصول تان را در صفحه ی شخصی اینستاگرام خود قرار دهند و روش دیگر این است که از آنها بخواهید که یک ویدیوی تبلیغاتی راجع به محصول تان بسازند و در آن چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم از مزایای محصول شما حرف بزنند و آن را تبلیغ کنند.
عدم تکرار مداوم تبلیغات
اگر دائما به تبلیغات بپردازید، خیلی زود، مشتری هایی را هم که دارید از دست خواهید داد. خودتان را تصور کنید! در زمانی که صفحه ی اینستاگرام تان را باز کرده اید و با هجوم تبلیغات ناخواسته رو به رو می شوید؛ در این زمان چه خواهید کرد؟ قطعا پیج تبلیغاتی مورد نظر را ترک می کنید و حتی ممکن است که برای اینکه دیگر تبلیغاتش را در هیچ جای دیگری نبینید، آن را بلاک کنید. پس تبلیغات بیش از اندازه و مداوم، می تواند تاثیر منفی داشته باشد و همواره باید در زمان درست و به اندازه تبلیغات کنید.